טיפול שורש בנתניה

Our_clinic_07.jpg

טיפול שורש

טיפולי שורש במרפאתנו בנתניה – במקרים בהם זיהום השן/הרס רקמת השן חודר עד לשכבה הפנימית ביותר, מוך השן (pulp), נוצרת דלקת במוך השן.

בדר”כ זו דלקת חריפה המתבטאת בכאבים חזקים עד בלתי נסבלים, תחושת “דופק פועם” בתוך השן, כאב בלעיסה ו/או בשתיית משקאות חמים וקרים.
במקרים אחרים זהו תהליך כרוני שמתרחש לאט ומציק רק מידי פעם.

עבודת שיקום הפה בנתניה:

כך או כך התוצאה זהה – נמק של הרקמה הרכה של השן ומעבר הזיהום מתוך השן אל מערכת התאחיזה, ובעקבותיו ספיגת הסיבים המחברים את השן לעצם.

טיפול – בטיפול שורש מבוצע ניקיון יסודי של תעלות השורש, סילוק שאריות רקמה רכה נמקית או מודלקת, הרחבת ועיצוב התעלות בעזרת מכשור דק ועדין המותאם לשימוש בתעלת השורש, כל זאת תוך ביצוע שטיפות חיטוי לסילוק החיידקים וחומרים תרופתיים אחרים. לבסוף איטום התעלות בחומר פלסטי, על מנת למנוע כניסת וגדילת חיידקים בתוכן.

טיפול שורש בנתניה במרפאה מבוצעים בעזרת מכשור ממונע ייחודי ומתקדם המאפשר נקיון טוב יותר של תעלות השורש.

המשך טיפול לשן שעברה טיפול שורש – בדרך כלל כאשר שן הגיעה לטיפול שורש, בין אם הסיבה היא ריקבון של כותרת השן או שבר/סדק בכותרת השן –

יש להכתיר את השן בעזרת כתר (crown), כדי להחזיר את פונקציית הלעיסה – יכולת הנשיאה בעומסים האדירים של פעולת הלעיסה, ובכך למנוע שבירה של כותרת השן ולהאריך את חייה .
בשלב ראשון יוכן מבנה ולאחר מכן כתר במקרים בהם נותרה תמיכה מספקת ולא נפגעו קירות השן התומכים בה, ניתן לבצע שחזור (סתימה או מבנה) ללא כתר,

במידה ומדובר בשן קדמית או שנראית בחיוך תידרש הלבנה פנימית לשן, כיוון שלשיניים שעברו טיפול שורש יש נטייה לשנות את צבען .

צריכים טיפול שורש בנתניה ?
צרו קשר עוד היום ותיהנו משירות אדיב, מקצועי ומחירים נוחים במרפאת השיניים שלנו